Често задавани въпроси

  1. При закупуване на билет сме дали рег. номер на един автомобил, но желаем да дойдем с друг. Какво да правим?

Отговорете на емайла с билета си с новия рег.номер и ние ще го сменим.

  1. Билета за един човек ли важи или за една кола?

Билета е валиден за един човек , за една прожекция.

  1. От колко часа са прожекциите?

Имаме по две прожекции за различните градове- в 21:00часа и 22:30часа.

  1. Къде ще се състои киното в нашия град?

Информацията за терена на който ще се състои киното е публикувана на страницата ни във Фейсбук и на сайта ни www.avtokino.bg .

  1. Как мога да платя резервираните билети?

Можете да заплатите билетите си онлайн с карта (система на Борика), каса на EasyPay, по банков път и чрез банкомат с B-pay, както и на място 10мин преди прожекцията (ако има останали места).

 

  1. Мога ли да платя от вкъщи – през компютъра?

Имаме и такава опция , с карта през системата на Борика.

 

  1.   Как да си представя на касата , че имам закупен билет?

Втория имейл, който сте получили е билет, който сте резервирали. В него е описано всичко по Вашата резервация. Не го разпечатвайте, може да го покажете от телефона си.


 

  1.    Всеки месец различни прожекции ли ще има?

Стараем се всеки месец да има различни прожекции, но зависи от излезлите нови филми и интерес от зрителите. Филмите ще се обявяват на Facebook страницата ни www.fb.com/avtokino.bg И вие ще може да гласувате кой филм да се прожектира във вашия град.

  1.    При закупуване на 2 и повече билета с една регистрация , задължително ли е да се идва с една кола или може да се разпределят в две и повече коли?

Приемаме, че една регистрация е един автомобил, ако сте планирали да дойдете с 2 или повече автомобила, отговорете на получения имейл, за да ни уведомите и да планираме позиционирането по-добре.

  1.     Как ще става подреждането на колите? Kак се резервира място за автомобил, може ли да стане така да отидем и да няма място за автомобила?

Част от екипа ще настанява и упътва автомобилите.
Билетите, които са в продажба са съобразени с броя места, т.е. няма как да си закупите билет, а да нямате място.
След пристигане на паркинга в конкретен час на прожекцията, наш екип настанява автомобилите един по един на база множество критерии – височина, брой хора и денивилация на терена. Това е с цел, за да сме сигурни, че всички ще сте настанени комфортно и ще имате добра видимост.

  1.    Трябва ли да бъдем по-рано на мястото на прожекцията?

Не, не е необходимо. Очакваме Ви в точния час на прожекцията, за да не се ограничава трафика.

 

  1.    Датите фиксирани ли са всеки месец на едно и също число в посочените градове?

Не, програмата се променя за всяко турне и е на определени дати, в посочените градове.

 

  1.    Как ще се случва озвучаването на филма след като всеки ще си е в колата?

Преди започването на прожекцията, ние ще ви инструктираме на каква честота ще трябва да настроите радиото си , за да приемате звука направо от автомобила си.

 

  1.    Кой филм ще се прожектира сега?

Филма/ите за всяко турне са различни и може да ги видите в официалната информация за вашия град.

 

  1.     И за трите ли прожекции сега филма е един и същ?

Не, филма не е един и същ.

 

  1.     Ако съм забравил да платя резервацията си, възможно ли е да платя на място?

Да, възможно е , но с приоритет (преди вас) ще влизат всички, които имат резервации и вече закупени билети.

 

  1.    На билета ми пише че е от 20:00 , а на резервацията 21:00, проблем ли е?

Не , просто при отпечатване на билетите, не се отпечатва целия текст.

 

  1.   Каква е цената?

Цената на билета е 10лв. за един човек  и 8лв за деца до 14г., закупени предварително онлайн. Възможно е, ако закупувате билет на място да е с 2лв по-скъп, поради непредвидени разходи като наем на паркоместа, изисквани от собствениците на паркинг пространствата, на които се провежда автокиното.

 

  1.   Каква е цена за дете до 7г?

Цената е 7лв.-билет за учащ.

 

  1.   Колко души максимум са допустими в една кола?

Една кола е с капацитет 5 души. Ние ви препоръчваме да сте не повече от 3-ма , за да е по-удобно и комфортно за гледане към екрана.

 

  1.   Как да се свържа с вас?

С нас можете да се свържете на фейсбук страницата ни @avtokino.bg, на сайта ни www.avtokino.bg както и на имейл info@avtokino.bg .

 

  1.   Може ли адрес на Facebook страницата ви?

https://www.facebook.com/avtokino.bg

 

  1.  От къде мога да си закупя билет?

От сайта ни : http://avtokino.bg/ както и на : https://www.facebook.com/avtokino.bg/events

 

  1. Искам да откажа резервация?

Можете да ни пишете имейл за отмяна на резервация или да ни пишете съобщение на страницата ни във Фейсбук и ние ще оправим резервацията ви.

 

  1. Искам да откажа билет който съм платил/а?

Ние ще ви върнем парите за отказания билет, ако е до 7 дни преди прожекцията.

 

  1. Имам 1 билет, може ли другите в колата да платят на място?

Да, може да платят на място.

 

  1. Може ли да ми издадете фактура?

Да, отговорете на емайла, който сте получили след резервация, с данните на вашата фирма и ние ще ви издадем и изпратим фактура.

 

27.Как може да излъчите моя реклама преди филма?

Ако желаете да бъде излъчена ваша реклама преди филма, за нас ще е удоволствие да ви запознаем с тарифите ни за реклама, които са качени и в сайта ни на : За Реклама

 

  1. Как мога да помагам на автокиното в моя град?

Можете да станете доброволец при нас като попълните формуляра за кандидатстване : Доброволци

 

  1. Аз имам редовен билет, но съм до 14г.

Можете да ни пишете за смяна на резервацията на фейсбук страницата ни www.fb.com/avtokino.bg или  на имейл : info@avtokino.bg

 

  1.  Имаме безплатен билет за дете в неравностойно положение, ние като родители също ли влизаме безплатно?

Родителите си закупуват билетите. Билета е безплатен само за детето в неравностойно положение.

 

  1. Как да удостоверя, че съм дете в неравностойно положение?

Можете да удостоверите , че сте  дете в неравностойно положение като представите на касата валиден документ с актуална ваша снимка, където е приложимо.

 

  1. Какво става ако нямам радио в колата?

Ако нямате радио в колата можете да ползвате преносимо радио на батерии , с него отново ще можете да хванете сигнала.

 

  1. Как мога да напусна автокиното ако ми стане лошо?

Ние ще ви асистираме при нужда да напуснете прожекцията.

 

  1. Ще има ли охрана и полиция на автокиното?

Да ще има охрана, която да следи реда по време на прожекция.

 

  1. Ще ми бъде ли издаден касов бон?

При заплащане на място ще получите касов бон.

 

  1. Има ли тоалетни?

Зависи от терените по градове, в повечето няма тоалетна.

 

  1. Има ли пуканки и напитки?

Не.

 

  1. Ако вали ще има ли прожекция?

Да, свен ако не е прекалено силен дъжда.

 

  1. Възстановяват ли се парите за билети ако се провали прожекция?

Да. Нужно е да отговорите на имейла получен от нас с вашата банкова сметка и ние ще ви върнем парите.

 

  1. Имам автомобил закупен от САЩ и не мога да хващам четни радио честоти. Какво да правя?

В някой градове радио честотата ни е четна и няма да може да чувате звука на филма. Моля вземете си портативно радио или телефона с радио функция.